سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری

پنج نکته برای داشتن یک جابه جایی و اسباب کشی آسان
نوشته شده و توصیه شده توسط گروه اطلس بار پاسارگاد
به حداقل رساندن استرس شما در حال حرکت با این ایده ها و طرح هدف اصلی متخصصان گروه اطلس بار پاسارگاد است.
اسباب کشی یکی از بزرگ ترین وظایف خانگی و اتفاقاتی است که ممکن است سالانه یک بار و در بدترین حالات دو بار برای هر خانواده اجاره نشینی اتفاق بیفتد و آن می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. اما اگر شما بتوانید شروع به سازمان دهی و برنامه ریزی برای آن نمایید، از این طریق از این فرایند نه تنها صدمه ندیده بلکه برای نقل مکان به محیطی جدید احساس لذت بردن از اقامت جدید خود آماده خواهید بود. در اینجا 5 راهنمایی مهم و کاربردی برای کمک به شما در اسباب کشی راحت بی دغدغه ، سریع و خالی از هرج ومرج توصیه می شود.
1- سازمان دهی زمان : ایجاد یک لیست شمارش معکوس و همه چیز را جزءبه جزء بنویسید. شما نیاز به انجام چه کارهایی هفته به هفته دارید.
2- شکلی ذهنی از استراتژی حرکت خود داشته باشید : چگونه می خواهید از نقطه A به نقطه B اسباب کشی کنید و در چه روز؟ برای اسباب کشی راحت تر، شما نیاز به کمک برخی از دوستان ، با کامیون و وسایل بسته بندی خواهید داشت. اگر شما یک اسباب کشی با حجم وسایل زیاد و بزرگ دارید یا قصد جابجایی و اثاث کشی در مسافت های طولانی، رادارید بهتر است از شرکت های خدماتی برون سپاری اثاث کشی مجرب برای سهولت و راحتی خودیاری بطلبد. در نظر گرفتن تمامی این موارد می تواند در ساماندهی یک اسباب کشی و جابه جایی راحت و سریع مؤثر باشد.
3- برآوردی از حجم اسباب ، بسته بندی و شرایط اثاث کشی و جابه جایی خود داشته باشید : این برآورد می تواند شامل برآورد زمانی یا مکانی باشد یا حتی مسائل هزینه ای و برآورد قیمت را هم شامل گردد.. بسته بندی یکی از مهم ترین مسائل است زمانی که شما بخواهید وسایل خود را جابه جا کنید به چه تعداد کارتن یا بسته های اسباب کشی با چه سایز و جنسی نیازمندید!؟.برقراری ارتباط با شرکت اسباب کشی خود و توضیح تمام الزامات و انتظارات قبل از رزرو خدمات اثاث کشی یکی از الزامات است. همچنین می توانید انواع مشاوره را در این زمینه از شرکت های برون سپاری اسباب کشی دریافت نمایید. این مشاوره ها می تواند شامل اطلاع رسانی در مورد این شرکت هر مورد اضافه وزن (به عنوان مثال یک پیانو و یا یخچال)، محدودیت های دسترسی (آسانسور کوچک، پیاده روی باریک، در جلوی خانه باریک) و اینکه آیا شما نیاز به کمک با جداسازی قطعات یا مونتاژ مبلمان دارید یا خیر باشد
4- انتخاب وسیله باربری یا حمل ونقل مناسب : اگر شما در حال جابجایی یا اسباب کشی در یک فاصله کوتاه هستید، شما ممکن است راحت تر قادر به رزرو و انتخاب وسیله نقلیه مناسب باشید هرچند شما باید مطمئن شوید که به اندازه مناسب کامیون یا وسیله حمل ونقل یا باربری برای حجم وسایل خود در نظر گرفته اید. انتخاب وسیله حمل ونقل و باربری مناسب برای حجم بالا از وسایل یا وسایل حساس و آسیب پذیر با در نظر گرفتن جابه جایی مسافت های طولانی کار بسیار دشوارتری خواهد بود که مستلزم دقت و تجربه بالاست توصیه در این مواقع کمک گرفتن از افراد باتجربه و متخصص در این زمینه است.
5- انتخاب بسته بندی های مناسب جهت اسباب کشی ازنظر سایز و جنس : انتخاب نوع و تعداد و سایز بسته بندی ها و کارتن ها برای اسباب کشی همانند انتخاب نوع وسیله نقلیه نقش مهم و کلیدی دارد. نوع و تعداد بسته بندی باید بر اساس حجم وسایل در جابه جایی، جنس، آسیب پذیری، مسافت و نوع راه جابه جایی و مواردی ازاین دست انتخاب گردد . همچنین روش بسته بندی کردن وسایل در حمل ونقل و اثاث کشی و هم در باز کردن وسایل نقشی مهم ایفا می کند. فراموش نشود که حتماً باید از برچسب های اطمینان و اتیکت های مختلف برای بسته بندی وسایل استفاده گردد
6- سازمان دهی و چیدمان وسایل بسته بندی شده در وسیله نقلیه : یکی دیگر از نکات مهم در جابه جایی چیدمان درست و تخصصی کارتن ها و بسته های مختلف برحسب سایز، نوع و مسافت جابه جایی درون وسیله نقلیه می باشد . به عنوان مثال وسایل چوبی مانند مبل بهتر است در کنار وسایل زاویه دار و نوک تیز قرار داده نشوند تا آسیب نبینند یا در میان وسایل از ضربهگیرهای خاص بهره گرفته شود.