سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توصیه هایی برای راحتی چیدمان بعد اسباب کشی

توصیه هایی برای راحتی چیدمان بعد اسباب کشی(بهاران بار باتیم مجرب درخدمت شماست)
هنگام نقل مکان به منزل جدید خانواده ها دچار دغدغه های بسیاری میشوند از جمله جمع کردن وسایل منزل ، جست جو برای یافتن باربری مطمئن ، چیدمان وسایل منزل و.... . ما در این مقاله در مورد راحتی چیدمان توصیه هایی را به خوانندگان محترم ارائه می دهیم .
باز کردن وسایل بعد از اسباب‌کشی یکی دیگر از دغدغه های خانواده ها می باشد امری که گویی تمامی ندارد. بعد از مرحله خسته کننده اثاث کشی به خانه جدید، توجه به بعضی مسایل میتواند شما را در چیدمان سریع‌تر و راحت‌تر هر چیزی در جای مناسب یاری رساند.
ابتدا فضای اداره یا خانه جدید را بازدید نمایید و به طور کامل تخلیه و تمیز نمایید طوری که اماده برای ورود اثاثیه شما باشد.
همچنین اگر نیاز به تعمیر یا رنگ امیزی یا دکوراسیون جدید دارید بر حسب نیاز قبل از اسباب کشی انها را کامل نمایید به عنوان مثال اگر لوله ها نیاز به تعویض دارند انها را عوض کنید . اگر نیاز به کمد یا دکور جدید دارید ان را نصب کنید یا لامپهای فرسوده و پرده ها را درصورت نیاز تعویض نمایید.
پس از اماده سازی محیط خانه جدید و انتقال وسایل ابتدا کارتن های هر اتاق و مکان را به جای خود منتقل کنید مثلا کارتن وسایل اتاق بچه ها را به انجا منتقل و سپس وسایل را باز کنید، قبل از باز کردن وسایل، لوازم ضروری مانند چاقو، پیچ‌گوشتی، میخ، چکش و سطل آشغال را آماده کنید تا به‌راحتی چسب‌ها را باز کرده، تابلوها را به دیوار زده و کارتن‌های خالی را دور بریزید.
مورد دیگر اینکه ابتدا تصمیم بگیرید که مبلمان و وسایل بزرگ بهتر است در کجا قرار بگیرند؟- هرگز بدون مشخص کردن جای اثاثیه، آن‌ها را باز نکنید. این کار باعث سردرگمی شما بین انبوهی از وسایل خواهد شد. برای باز کردن برنامه‌ریزی کنید. مثلا ابتدا کدام کارتن ها یا اتاق ها و اینکه کل فرایند اسباب کشی و باز نمودن وسایل را در چه مدت انجام دهید از همه اعضاء خانواده در باز نمودن وسایل پس از اسباب کشی و چیدمان دکوراسیون کمک بگیرید مثلا از بچه ها بخواهید کمد اسباب بازیهای خود را خودشان بچینند .
ابتدا وسایل مورد نیاز و ضروری را باز کرده و در جای خود قرار دهید. موقع بسته‌بندی، کارتن‌هایی که ابتدا باید باز شوند را با برچسبهای ضروری یا اول باز شود مشخص نموده نمایید. وسایل ضروری میتوانند شامل وسایل حمام و آشپزخانه و لباس‌ها باشند. جعبه‌های پرکاربردتر مانند ظروف غیرضروری آشپزخانه یا وسایل پارکینگ یا گلدانهای حیاط را به آخرکار موکول کنید.
هنگام باز کردن کارتن‌ها، فهرستی از محتویات داخل آن را با خود به همراه داشته باشید تا وسایل را راحت‌تر پیدا کنید. قبل از چیدمان هر مکان اگر طرح خاص ذهنی از چیدمان ان نقطه داشته باشید، چیدمان وسایل جای خود بسیار راحت‌تر خواهد بود.میتوانید از نظرات دیگران در این حیث استفاده نمایید. با این کار در وقت خود صرفه‌جویی کرده و بسیار راحت‌تر اسباب کشی میکنید.
باربری با تیم مجرب وبا سابقه بالا درامراسباب کشی و باربری درخدمت همشهریان عزیز می باشد
به کانال تلگرامی ماپیوندید:@barbaryyyyy
ازامتیازات بهاران بار *کارگران خوش برخورد *دریافت هزینه منصفانه *تعهدکاری 
*ده تابیست درصدتخفیف به کسانی که عضو کانال تلگرامی ماشوند
*سی درصد تخفیف شامل افرادی که مشتری به مامعرفی کنند 09132654719 بامدیریت خالدی