سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت باربری و اتوبار

از اصطلاح اتوبار برای شرکت هایی که فقط در زمینه حمل و نقل و جا به جایی اسباب و اثاثیه منزل و محل کار با بسته بندی های متفاوت فعالیت دارند اطلاق می شود و به سایر شرکت هایی که توانایی جا به جا کردن هر نوع باری را داشته باشندباربری گفته می شود .
امروزه شرکت های زیادی در زمینه اتوبار و باربری فعالیت می کنند که توانایی جا به جا کردن بار به صورت شهری ، بین شهری و حتی بین المللی را دارند و وظیفه اصلی آن ها حمل و نقل و جا به جا کردن بار از یک نقطه به نقطه دیگر است و با توجه به نوع ، جنس ، وزن و مسافتی که قرار است بار از مبدا به مقصد طی کند از ماشین های متفاوتی برای این کار استفاده می شود . مثلا نمی توان برای حمل و نقل مواد غذایی که شرایط خاصی را می طلبد از همان ماشینی که با آن شن و ماسه جا به جا می کنند استفاده شود .
به همین جهت امروزه شرکت هایی که در زمینه اتوبار و باربری فعالیت می کنند نیز تخصصی شده اند . امروزه وضعیت بسیار فرق کرده است . امروزه تنها حمل بار توسط باربری یا اتوبار کافی نیست یا اینکه مردم فقط دنبال این نیستند که به هر قیمتی هم که شده بار خود را از یک نقطه به نقطه دیگر جا به جا کنند اینجاست که سخن از بهترین اتوبار یا باربری خوب به میان میاد.باربری بهاران با تیم مجرب درخدمت شماست.